Jag träffade vldgmn på distro igår...

- Hej... Ö..., sa jag.
- Tjena Calle, sa killen och då kände jag igen rösten.
- Vilka riktigt sjuka brillor, jag kände fan inte igen dig, förklarade jag.
- Ja de är acid. Man vill ju liksom se förtroendeingivande ut när man ska sälja skivor.

Samma kille har hursomhelst gjort fantastisk musik. Gå in och lyssna och avgör huruvida du tycker det är acid eller inte. Själv säger han att det är pop. Han har också sagt att han har en massa nya låtar inspelade. Å jag är övertygad om att de är skitbra. Mina damer och herrar, vldgmn: 
http://web.telia.com/~u36121971/vldgmn.html


24580-16


Och så lägger jag in en bild på like honey som jag såg på rundgång igår. Riktigt fin pop. Klas som spelade bas, var orolig för att han råkat förolämpa någon i vit päls, men hej Klas jag är övertygad om att ingen kommit till skada. Hör gärna av er om ni ska spela igen snart.

24580-17

f.ö. lyssnar jag på rundgångs julskiva och den är asbra.

/Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback