skånsk dimma

förra veckan var ingen bra vecka. jag var dödligt förkyld, stumm i två dagar och 1800-tals hosta i resten.
övriga dåligheter tänker jag inte gå in på.

dock hade den som alla andra veckor sina stunder av bra surfning.
gay-skivlistan
you tube klippet där james brown får michael jackson och prince till att battla
glasvegas

och så var där en del annat bra surf. någon svensk fotograf som var riktigt bra t ex. men jag minns inte vad hon hette. en ambition vore att jag från och med nu presenterar veckans surf varje söndag. men vi får se hur det blir med. litar inte ett dugg på mig själv i det här.
jag hade också tänkt döpa det här inlägget till "veckans surf". men något i mig vill att det ska heta "skånsk dimma". det är olågiskt och dumt. men jag tänker inte gå misste om chansen att få döpa något, vad som helst till "skånsk dimma" just nu. det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja det var fina tips de.

En stänkare var ju "Vackert väder". Lätt min nya favvo! yeah!

Postat av: calle

ah, det var roligt att höra.

2008-09-24 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback