sneak preview

jag har gjort en ny skiva med 12 låtar. den e riktigt go och överhängande ackustisk och snackig.
men de bästa nya har vi gjort med bandet. de måste vi få till på något sätt. sedan är det klart.

jag lägger upp två nya på
spejan tills vidare.


(en fin bild jag hittade på en indie-label på myspace)


Det är european social forum i stan. För att smälta in går jag med back-pack på ryggen, army pants och dreads attached. På väg hem genom folkets park ikväll joinade jag en man i pyjamasbrallor och dansade flummdans till något modernt byggt på irländska traditioner.
nej det var inte sant. men jag har god lust. jag blir så stressad av hela ESF-grejen. känns som man missar en massa.

Kommentarer
Postat av: en viss

När solen gör ett ryggasim



/det är den vackraste låt jag känner



2008-09-23 @ 07:56:43
Postat av: Anonym

Jag gillar de nya. När kommer skivan? Vem släpper den i Stockholm?

Postat av: calle

ingen säkert.

men vi ska ha några fler goa först. tanken är att vi ska till sthlm 27e nov. då är den klar.

2008-09-24 @ 16:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback