fick jag leva blott för konsten

mitt hus har byggställningar. likt en jättetandställning.
där är två stycken som inte kunnat motstå att klättra upp och knacka på. den förste var josef. plötsligt för ett par veckor sedan hivade han sig in genom fönstret med sitt högljudda och karekteristiska: "tJENA!!" med sig hade han också en feta från möllansost.

den andre kom igår runt 22 tiden. det var barry.
han frågade mer försynt vad jag gjorde. jag sa att jag höll på att spela in en låt. sedan gick barry ner för att hämta upp sin hund vars mamma var en pudel och pappa var en häst. och så lagade jag spaghetti och barry la en gitarr.

och så här låter det:
"fick jag leva blott för konsten"

Kommentarer
Postat av: rapport från en som lever blott för konsten



Konsten e ok å så, men den pratar inte särskilt mycket med en, man kan inte ligga med den och den vill ALDRIG dela fantastiska måltider med en.(all about att man ska ta lite nudlar, fyfan). Jävla sur konst.



Ok, en sak kan jag ge den, ibland vill den åka t landet å se havet. Det är trevligt.

2008-09-30 @ 07:50:15
Postat av: calle

ah jag håller nog med dig.



jag har i alla fall ingen lust att ha den kvar. jag tyckte liksom inte att den var så bra idag när jag lyssnade. jag försöker med något annat. återkommer inom kort.

2008-09-30 @ 23:56:41
Postat av: marcus

jag tyckte den var bra

2008-10-01 @ 12:24:45
Postat av: calle

oh tack det var snällt.

men äsch jag kan bättre.

2008-10-01 @ 16:48:18
Postat av: Hon

Du C,



jag är nog lite kär i dig.

på ett sådantdär tonårsaktigt på avstånd vis.

fast inte på riktigt.

bara på låtsas.

fast lite sant är det..

2008-10-02 @ 20:56:10
Postat av: calle

tihi

2008-10-02 @ 23:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback