hello naturelovers#4: mellan hägg och syren

"om man inte skulle ta ledigt mellan hägg och syren"
jag satt vid ratten men vände blicken mot min mor. jag fattade inte riktigt vad hon menade med det där. är det där någon populärkulturell referens man bör känna till? en bortglömd. en referens för en generation som ännu vet vad en hägg är. jag frågade aldrig och hon skulle aldrig ta ledigt. 40-talist.

menmen naturelovers, jag ville bara tala om att vädret var strålande i skillinge (skånes östkust). i natt sov jag i sin tur i falsterbo (westcoast) och det var fint där med.


Kommentarer
Postat av: Glömd

Bättre att ta ledigt mellan syrén och hägg...

2008-05-13 @ 15:10:34
Postat av: kommer håg

i år blommar ändå allt på en gång.

2008-05-14 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback