through with love

jag har gjort en ny låt.
det gick kanske lite väl fort.

första versen är från en sång i woody allens alla säger i love you
andra versens andra strof är från en majakovskij-dikt. eller snarare minnet av en.
sticket är somewhere over the rainbow.
och sista versen är från blend dom med the latin kings.

vem hade kunnat ana att allt det här skulle passa så bra ihop? hela sammanhanget är ju så oerhört kärnfullt och betyder så en väldig massa.

start till mål tog en förmiddag. igår kände jag mig lite vissen så det var en ynnest att få ta mig ann en låt och gå in i den på det det sättet. musik är ett pyssel jag gör och som jag älskar. jag kunde lika gärna gjort pärlplattor om det nu vore så att jag gillade det. ungefär som den här bloggen. (just nu är den inte så rolig t.ex. men w.t.f. hade jag inte velat skriva det jag skriver. hade du inte heller velat läsa.) det är viktigt att aldrig glömma det.

through with love
feat klas, freddan och susanna som lånat ut sina röster och sin vibb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback