min tröja

jag hade helt vansinniga mardrömmar i natt så tillsist kastade jag in handduken och började zappa på tvn istället. utanför regnade det och blåste så jag trodde att taket skulle flyga av. mitt hus är gammalt och jag litar inte på det. men så vid kl 07 dök johannes (trummis i vit päls) upp i tv4 godmorgon-soffan. när folk man känner är på TV, blir det ibland som man tänker på dem som om det vore första gången fast att man sett dem och tänkt på dem kanske tusen ggr. jag hann i alla fall tänka att J var snyggare men också lite mindre än vanligt, och allvarligare och att han pratar skånska. hursomhelst skötte han sig mycket bra. bäst var det när han använde sig av juridiska ord så som målsägande. ändå superproffsigt. jag blev riktigt imponerad och stolt.

och för alla er som älskar att höra era favoritlåtar på radio så spelar dem enda stället på p3-lab kl 2200 ikväll.
och så är där en
ny jävel på myspejsen som heter "min tröja" för den som är intresserad. det låter gött när alla spelar samtidigt. d.v.s. utan pålägg.
och så är det mejeriet på söndag kl 14. gratis och utan åldersgräns.

Kommentarer
Postat av: marcus

shit vad bra den var!

2008-03-06 @ 18:34:52
Postat av: klas

shit va fett. kan man kolla på nån repris nånstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback