bordeaux2

kvar i bordeaux. men man kan inte vara ute så här dags på dagen. det är för varmt. imorse cyklade jag in till byn och handlade bröd. upp och ner och fält och baguette. sedan ringde jag hem. morsan hade köpt en ny hund och var glad som en speleman. min bror berättade att johan oremo gått till mff. jag älskar oremo och har länge tyckt att han är allsvenskans charmigaste spelare. sedan somnade jag vid poolen. vaknade svettig och gick ett varv för att bestämma var jag skulle hoppa i. ödlorna sprattlade och gömde sig i små skrymslen. när jag dök upp igen stod slottets skötare plötsligt där från ingenstans framför mig. det hela var så mystiskt att jag fortfarande funderar på om han har tomteskills och kan bli osynlig bara genom att vända på mössan.

ps. jag självutnämner mig själv till malmös och kanske sveriges bästa förståsigpåare av the pretenders. ni kan säga vad ni vill. t ex att jag inte hört alla skivor. spelar ingen roll. jag förstår dem ändå på ett sätt som ingen annan gör. inte så viktigt egentligen, men så är det i alla fall med det.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oooh, verkar sweet i france. Själv får jag vänta med france till Augusti... Men det där med pretenders får du nog ta å utveckla ngn gång. /J

Postat av: Allmoge

Kanske dags för ett namnbyte?



Canariebloggen --> Skrytbloggen.

" Kalle från världens bästa stad skryter om saker han gjort och ställen han varit på (erövrat)"



Puss på dig. Vi längtar efter dig.

2008-06-26 @ 16:29:24
Postat av: calle

vad är vitsen med att ha en blogg om man inte får skryta? livet är för kort för att låta bli och akta så inte jante tar er.



saknar dig med!! snart ringer jag dig min vän och börjar direkt prata om livet. stand by.

2008-06-28 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback