diggiloo

jag var på diggiloo på ovesholmslott igår. gick över området med skrikande barn i en hoppborg. pissade i en pissoar av plast som höll på att välta när någon klev på på andra sidan. köpte färsk lakrits som var så sur att det kändes som om jag fick ett litet magsår. musiken kämpade och kämpade så som schlagers gör. ger allt utan att nå fram. måns zemmerlöv, lasse holm, linda bengtzing, lotta engberg m.fl. tät show med många skratt. sedan blev det kväll och molly sandén gick ut och sjöng något jättevackert barfota i vit kläning, vilket fick gigantiska nattfjärillar att krascha rätt in i henne. det var bäst. det var liksom så sommrigt. sedan gick jag tillbaka till spritbuffén (vilket var inkluderat i min vip-biljett (sjukt)). men den höll på att balla ur. janne loffe karlsson och ett helt gäng polacker var bland annat där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback