om det här med att flytta

vissa saker i malmö är sig likt. för likt. jag trodde inte mina öron när de spelade tracy chapman på glassfab t.ex.
annat sig olikt. jag köpte 4 bananlådor på coop och gick hem och packade dem. (märkligt att man måste betala 5 spänn för lådorna, även om det kanske kan kvitta trodde jag att kassörskan drog en penna med mig).

så här skrev robin nilsson (MFFs A-lag) apropå sthlm i sin gästkrönika på
himmelriket:
"Jag var själv i Stockholm hela förra veckan och det är jävligt svårt att ta dem på allvar när de pratar. Det är skönt att komma hem igen. Gå in på Forex, växla tillbaka till Skåne-valuta och känna att man är hemma."

jag kan tänka mig att han var full och kände sig lide typ ken loach-lars vinnerbäck-aktig i och med det.
hursomhelst har jag skitmycket ångest. jag har ångrat mig. jag vill inte flytta och har ingenstans att bo.

ps1:
aint that a shame:
jag ville göra klart skivor att ha på debaser nästa fredag. men alla omslag har fått 5 röster vardera och jag kan fortfarande inte välja.

Ps2:
darjeeling limited, vilken film!! Den får fem Callar av fem möjliga: C C C C C. den fick mig att tänka på annat och tro det var sommar.

Ps3:
jag kör numera bil som en gud. fickparkerar och hela skiten och imorgon kl 08.00 har jag återigen en dejt med min körskolelärare Uffe.

image353
så här ser bilarna ut i indien. de verkar tro att man är dead meat om man inte spökar ut och målar dem. lägg ockå märke till vilka snygga fyrkantiga rutor.

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha snyggt !

Postat av: Momo

Lägg alla tre cdfodralen i en hatt eller en påse och dra ett random...

2008-01-11 @ 11:30:48
Postat av: calle

ja jag får väll göra det. skitsamma. dålig ursäkt för att vara lat.

2008-01-11 @ 11:32:39
Postat av: Mangobruden

3
!

2008-01-11 @ 23:04:57
URL: http://mangobruden.blogspot.com/
Postat av: Jonas

På tal om bananlådor, kolla in Bananlada.com coh se om det finns någon som har fler lådor du kan få/köpa!

2008-01-14 @ 17:47:13
URL: http://www.bananlada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback