djup snubbe



Igår på bibblan började plötsligt någon spela jättehögt på gitarr och sjunga en låt om frukost på ett cornelius wreesvik jobbigt sätt. jag bestämde mig för att gå fram och stirra argt på den som spelade. då visade det sig att det var claes eriksson från galenskaparna som provade ljud inför en intervju. så jag såg bara förvånad ut och Claes tittade på mig ett tag, sedan sa han "musik ska byggas utav lego" och jag backade ur situationen med mina gummistövlar som jag lånat av klas s på obestämd tid.

ps. när jag blir klar med de låtarna som jag har i cubase just nu. ska jag slänga allt jag tidigare gjort. this is it.

Kommentarer
Postat av: klas

instämmer. de nya är bangers, men ge fan i att slänga de gamla. Det vore puckat, de är ju också feta

Postat av: Jonas

Ska bli gött att höra di nya visorna! Håller dock med Klas, behåll dom gammla också.

2008-01-31 @ 17:38:47
Postat av: calle

nej. (skoja).

vi ska förresten göra nya av några gamla snart. ge de lite rättvisa med bandet.

2008-01-31 @ 18:36:11
Postat av: karin

är du tillbaka i malmö alltså?

2008-01-31 @ 18:50:13
Postat av: calle

yepp. mö.

2008-02-01 @ 15:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback