Debaser O´hara

Wow. det var verkligen helt fantastiskt att så många (500) dök upp på debaser igår. fixaren sa att de inte hade haft så mycket folk på en fredag sedan de öppnade i sommras. mycket värt att fira m.a.o. och som vanligt efterlyser jag klipp och bilder om någon har? själv hade jag typ en bild.
Lite grann kändes det som den graduation-day man önskar man haft, eftersom det var värsta juladag-stämning plus mor och far, brorsorna med resp och öl i logen. morsan sa att jag var som mick jagger och det är ingen nådig komplimang att få från henne.
sedan imorse vaknade jag kl 0900, det var ändå märkligt appropå att jag aldrig vaknar så tidigt ens på veckodagarna och att jag hade lagt mig kl 0530. menmen, jag hade "night at the museum" nerladdat och Óboy vilken film. se den om ni har den kvar.

image354
Debasers röda loge, with some of Malmös finest.

Kommentarer
Postat av: Martin

Sjuuuuukt bra igår!
Jag tog lite över 200 bilder så det räcker och blir över...

Postat av: calle

tusen tack du! och inte ett desto mindre tack till dig och dina kumpaner som skötte det med bravur i DJ-båset.

2008-01-20 @ 00:01:24
Postat av: Jonas

Ja jäklar va göttigt de var i fredes, tack för allt och på återseende!

2008-01-20 @ 18:00:32
Postat av: Jag dansade som satan!

Ja, det var ju väldigt trevligt i fredags, den gula tröjan blev nästan... mörkgul av svett och glädje.

2008-01-20 @ 18:48:21
Postat av: Klas

shit, längesen man hade så kul.
Och jag har inte dansat så ever. Asbra music.

2008-01-20 @ 22:29:23
URL: http://www.myspace.com/klas1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback