2007

image347
foto: martin jönsson

En lördag för några veckor sedan träffades jag (sång gitarr), hannes (trummor), klas (bas) och fredrik (orgel) i klas replokal. då gjorde vi den här låten från start till mål. och medan freddan och klas ställde upp mickar och rattade reglage skrev jag texten i en hörna. den handlar om 2007 ur ett personligt perspektiv och om att jag kom direkt från olof där jag sovit över kvällen innan. igår fick jag den av freddan som varit bortrest sedan dess. och när jag lyssnar på den inser jag att jag inte kan flytta från stan. för själv kan jag inte göra så här go musik.

2007

Kommentarer
Postat av: Jonas

O hey, 2007!!! Grymme låt! Hoppas lätt man får höra den på Debban den 18:e! Sicken stänkare... Swosh!

2008-01-06 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback