rich girl

tänk att få lyssna på den här högt på en förfest. i det ögonblicket vet jag att jag hade varit lycklig. jag fick den en gång av Klas och Lotta tillsammans med gul och juvlig risotto. och nu känns det aktuellt just för att jag nyligen lånat en ansenlig summa av min mor. imorn är det fredag. skönt att äntligen få lämna alla hjärtans bakom sig. jag spenderade min med farsan naken utomhus i över en timme på kallis.

hall and oats -rich girl

PS: var det någon som såg dokumentären om Gasolines, Kim Larsens 70-tals band? om inte, så se om ni kan få tag på den på något sätt för den var verkligen guld. den fick mig att romantisera upp köpenhamn totalt. plötsligt går jag och tänker att köpenhamn är världens coolaste plats på jorden. vet inte om jag vågar åka dit igen, då faller illusionen. när det blir vår önskar jag att jag av någon anledning har ärenden dit på något sätt ca en gång i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback