hemm hemm och jag

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Anne-Louis_Girodet-Trioson_001.jpg

vet inte hur ball det är med islänningar egentligen. det var typ kul en gång? men men, när debaser frågade om jag ville spela skivor innan Benni Hemm Hemm nu på tisdag, sa jag i alla fall JA och det kommer bli skitbra!!

Jag ska erkänna en sak. jag har alltid varit lite svag för slipknot. jag har kollat igenom deras booklets i skivaffärer ett par gånger. och skulle det vara på tapeten med blodiga masker i vit päls hade jag sannolikt inte röstat emot.

image358
Sedan jag (2002) läste vad Nick Kent skrev om Beach Boys i "the dark stuff" har jag varit helt besatt av dem och har nog kollat på alla youtube-klipp som finns att få. den här låten tycker jag särskilt mycket om. För Dennis skrev den till Brian när han var sjuk och mådde skit. Dennis sjöng annars inte så ofta och skulle bli försupen, och dog först av brorsorna. tämligen ung i en båtolycka. idag finns bara brian kvar. jag har också två bröder.


Kommentarer
Postat av: klas

tack för den .. lide låt

Postat av: dan h

jag gillar tears in the morning. svallande känslor.

2008-02-06 @ 00:04:53
Postat av: calle

tears in the morning. så bombastisk men ändå så mjuk. dock kan rimmet på warning kännas lite som ett nödrimm, eller?

2008-02-06 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback