vinylbaren 10e april

image371

på torsdag om en vecka blir det trummaskin, synt, två saxar och en rosa bas från mitt svenska favoritband
elenette. det låter lite som man vill att orup ska låta, men faktiskt inte gör.
överlag är det få band jag bryr mig om vad de sjunger. det mest är bara massa ord ändå. vilket absolut inte gäller för elenette, vare sig man gillar det eller ej.

förband klas. den mannen kommer gå långt. han kan allt!
du ska få en ansenlig summa pengar av mig om du hittat någon med än värre entusiasm när det komer till musik. kanske är det också därför som man upplever sådan övertygelse. om det så flirtas med tom petty eller rapometern.

DJs: frallan och angelika. de bor någonstans på landet och sitter inne på alla skivor man önskar man hade. de få gånger jag träffar dem är jag som en vampyr för att få nys om mitt nya favoritband som jag ännu inte hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback