cjl songbook introducing.

nu för tiden jobbar jag på dammfriskolan. det e kul. förutom gympan. det är min stress och min ångest i veckan. första lektionen sparkade en unge en annan i huvudet och jag läraren blåste i pipan så alla fick sätta sig ner igen. varpå jag höll världens töntigaste tal om vikten av att inte fuska etc.
nästa gång skickade jag hem tre ungar redan innan lektionen började.
då trodde man ju det värsta var avverkat. men sist spelade vi spökboll och då fick jag bollen rätt i fejset. stenhårt. "ey, förlåt läraren jag skulle skjuta på han", sa en kille med bekymrad röst. som jag bara hörde men inte såg. mitt nylle var stort och svullet som värsta suparen och det flimmrade i hela ansiktet. "det e lugnt", sa jag. "fortsätt ni, själv ska jag bara sätta mig ner en liten stund".

till hösten ska jag släppa en skiva som kommer heta The Carl Johan Lundgren songbook. där kommer låtarna att låta ungefär så
här. tills vidare lägger jag upp någon här, men tar nog ner dem igen när de har så där en 100 lyssnare.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjena Calle. Gött Lo-fi sound på dom nya. Men lessna också.

Postat av: calle

lo-fi??? my ass

2008-04-05 @ 04:57:58
Postat av: klas

fan va bra den nya är.
Jag och lotta bara lyssnar och lyssnar. skitfin text.

2008-04-06 @ 21:34:38
URL: http://www.myspace.com/klas1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback