what over kortedala??

Idag lyssnade jag på nya jens lekmanskivan. den handlade inte om perversioner direkt. Men den naglade i princip fast allt som har med indie att göra i egenskap av idéhistorisk strömning. get out of the bubble.



Nästa fredag spelar å andra sidan världens genom tiderna fetaste artist på KB, Nick Lowe.
My heart hurts är kanske den låt som jag mest av allt önskar att jag själv hade gjort. men nu har ju å andra sidan nick lowe gjort den, så det är rätt mycket skitsamma med det. det bulla är att vit päls är i stockholm den 25e och upsala den 27e. men å andra sidan är konserter typ som fotboll. ball att kolla på, men dubbelt så roligt att spela själv. tråkig sanning, men sant.

Kommentarer
Postat av: Klas

Holy madre vilken låt! The definition of ägig. Det blir den spelningen ändå.

Postat av: calle

Nähänä! trodde du kanske ja. men du ska med till upsala. för dels blir jag avundsjuk och dels kommer vi sakna dig när efterfesten ska stånda.

2007-10-19 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback