in bed with vit päls

image321
Året har 365 fantastiska snusdagar. 4 av dem har vit päls spenderat i stockholm och uppsala.

förutom landet (telefonplan) och V-dala nation (uppsala) spelade vi på en förfest för 4 spanjorer som blivit sponsrade av Bacardi att åka till stockholm för att ha kul. tydligen var det 200 sökande bakom varje plats bland de 4 och jag fick skriva på massa papper för att de skulle få sända när spanjorerna hoppar när vi spelar i en lägenhet vid skanstull.

och tack alla ni som kom till landet. jag sparar den spelningen i mitt hjärta som en av de finaste med pälsen. alla ni som har filmat, eller vet någon som har filmat uppmanar jag att lägga upp det på nätet. jag kan till och med erbjuda pengar för att få se det. allt av värde. bilder vad som helst. give it to me.

image320
uppsala var kul och trevligt på alla sätt. men jag kommer bäst komma ihåg det för dess efterfest. någon spex-ordern hade firat 100 år med att ha middag för massa män i frack, som sedan dök upp med cigarrer i lådor under armen. weird.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=PIeTSdL6Sgs

2007-11-01 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback