hello artlovers #29

Och så minns jag plötsligt ett avsnitt av 21 jump street (serien där poliser klädde ut sig till ungdomar för att jobba undercover på skolor). Ett avsnitt där en snut var undercover i ett mjölkpaket och blev kallad för officerMilkcartoon.

Det artlovers är äkta indie-estetik.
men vad vore inte TV och konst och musik och litteratur om det inte var eskapism? ibland tänker jag att det är den enda tröst vi får i kampen mot vardagens trivialiteter. indie or not, så vill man ha en sån i Malmö. det gör en gott.

image325


------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS.
Komon spelar på på besök på torsdag.
för ett par år sedan såg jag henne i Kristianstad och det var fruktansvärt bra.

Kommentarer
Postat av: Allmoge

Fett. Komon ska vi se. Kommer så fort vi repat med FREDRIK. Ses där man.

2007-11-01 @ 13:23:40
Postat av: calle

det sugiga är att jag jobbar...

2007-11-01 @ 14:18:57
Postat av: klas

..och vi ska kolla twin peaks freddan.

Postat av: caroline

kul att du ringer

2007-11-04 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback