summer here kids

image253

Förblindad av att jag skulle få 125 kr i timmen på den fina restaurangen i falsterbo, svarade jag saker som "JA, självklart", "lätt match", "peace of cake" på alla frågor på anställningsintervjun. Snart skulle dock bluffen uppdagas. Faktum var att jag bara kunde bära två tallrikar åt gången. är skitsölig i kassan. etc.

och sedan började skället. Först lite grann. små glirningar och syrliga komentarer. för att sedan skölja över mig lavinartat. först tänkte jag "hjälp", när jag såg hur arg hon var. men snart vande jag mig och tänkte allright here we go again.

Jag har jobbat varje helg i maj. men nu är jag arbetslös. snart så kommer väll inkomst-ångesten. men än så länge är det chill och nu inleder jag mitt sommarlov lika kravlöst som när jag var 14. Imorn åker jag, barrys hund och lovekevins till stockholm.

Lovekevins spelar på södra teatern. läser du detta och har möjlighet att gå, så glöm inte att skåla eller ta en dans med mig. Carro säger också att det är fede-festen på KKH. så häng med dit också. men glöm inte anmäla dig innan via deras hemsida. www.kkh.se/varfest

Kommentarer
Postat av: klas

hejhej. ball bild. Skönt attt du inte jobbar kvar där. fetöken.
jag har lagt upp turning torso på inkonst på youtube. checka: http://www.youtube.com/watch?v=Ek5Vx2o6Doc


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback