rockin all over the world

Den senaste veckan har folk försökt värva mig till att skaffa virb (LK-Ola) och Jaiku (Laban, sofia) och facebook (Some dude in sthlm). kul. Men inte för mig. I got you blogg. å den senaste tiden har det varma vädret stulit all min uppmärksamhet då jag haft fritid. En dag utan tennis på sorgenfri-skolan, är en förlorad dag. visserligen är jag amatör. men går det bra. då kör jag alla status quo-poserna med tennisracket och sjunger "rockin all over the world", medan min motståndare kryper i buskarna och letar efter bollen som jag just smashat in.

Kommentarer
Postat av: Laban

Glädjen ligger i att med ena handen smeka in en spikrak forehand samtidigt som man mobiljaikuar skrytet med andra :)

Postat av: calle

haha. hör av dig när suget faller på!!

2007-05-29 @ 14:39:04
Postat av: Laban

Idag eller imorgon, det är upp till dig!

2007-05-30 @ 08:31:13
URL: http://husarm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback