klas brudar på pro-bono#2

jag har just fått höra att festen på lördag typ skulle vara lite hemlig. vilket bl.a. innebar att vi brudar bara fick ta med oss typ 20 pers. trist eftersom det måste börja jiddras med gästlistor eller nått annat keff. men vill du gå så hör av dig, så säger jag till när det blivit fullt. för hursomhelst är det fortfarande mayhem. och brudarna - wooouffff! och jag vill rocka med er allihop. all over the world.

har jag berättat att klas brudar är som det bästa av klas, vit päls, solander och houses in motion och som att somna med en snus och vakna med en sigg.

PS. de ska bygga ett hotell iform av en älg i svansele (
inget flipp)!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Klas

lide gött

Postat av: fox and ace

Ojojoj är vi först ut...då har vi en massa patydjur som vill komma, nämligen 10 st och alla är sjukt pepp!

2007-05-31 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback