hello artlovers #21

Igår var alla jag känner på debaser. inför kvällen pratade jag med flera olika umgängeskretsar och alla hade de gemensamt att de skulle dit. det kändes hårt. för själv skulle jag jobba kväll.

men det är inte synd om mig, för på dagen åkte jag, C och Lundgren den yngste upp till helsingborg. bytte buss och åkte vidare upp till sofieros slott. där gick vi i rhododendron-dalen, som består av smala sten-trappor som går ner i en ravin där rhododendronen är stora som små villor, som man kan gå in i eller längs med. dessutom fanns där buxbom klippta som ekorrar, kakfat och tekannor.


Kommentarer
Postat av: Emily

Men inte har de väl börjat blomma än? Det är helt oöverträffbart när alla blommar i ett hav av lila, vitt och rosa!

Postat av: calle

vissa blommar.

2007-05-06 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback