schools out

mff lär ha tjatat på åkeby hela vägen upp till sthlm idag om bad och mjukglass.
när vi spelade på kroksjö för några år sedan badade vi i en sjö som var som coca-cola. svart och bubblig. man såg ingenting av sig själv när man var i det vattnet. när jag tänker på småland efter det, tänker jag på coca-cola sjön.
nu blåser det varmt runt mina lite för stora öron (som min mamma frågade om jag ville sy in när jag var liten (sjukt)) å det är packat med glin på djuphavsbadet. martin johansson visade upp sin mage i jens och sofias kök. det var sent och belysningen lite skumm och jag svär på att magen lös av sig själv i hörnet. som en neonpölse.

(slottsparken)


Kommentarer
Postat av: Laban

neonpölse, too much! can´t live anymore, måste dö!

Postat av: calle

what. en technopölse. det tål du!

2007-06-12 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback