peppen var peppad

igår efter tennis (jag, hannes, fredrik å peter) handlade vi rosé på systemet på vägen till bo01. efter badet bara satt vi där på bryggan och var sköna. och sedan lite fulla.
efter det tog vi den långa vägen hem genom bellevues villakvarter. trädgårdarna innanför de gigantiska grindarna med rosor, pioner, riddarsporrar och blombeklädda buskar välde fram. luften var tjock och sötsliskig och varm. too mouch t.o.m. fadd. men vi ville vara kvar där och klättrade upp på ett tak i slottstaden. freddan bjöd på rom och cola och hannes på en låt som jag hittade på en text till som handlade om han figge i now. "the king of html", hette den och kommer förhoppningsvis på brudarnas första. sista ölen var i alla fall på debaser. nu kommer ola och kristoffer. vi ska spela tennis.

fan att jag inte tar fler bilder. jag bryr mig inte ens om att ta med kameran ut nånstans. för det blir aldrig nått. är det någon som haft samma problem och som vet hur man kommer loss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback