nya sound

bara en av mina gamla högtalare fungerade och den andra lät som om den fick använda sig av en sån där maskin som man sätter mot halsen för att göra sin röst hörd... men när farsan köpte nya, fick jag de gamla och nu ligger jag i sängen och lyssnar på jazz och läser en bok likt en medelåldersman som tycker sig ha det lite gött. det värsta är att nu förstår jag hur dåligt många av vit päls-låtarna låter. så fort jag får möjlighet ska jag göra nya. leve sommaren.

för alla er som ska till slottet kan jag berätta att jag sett att man kan köpa
interrailkort för 3000 även om man är över 26. carro säger att vi ska till italien också. lide pepp.

ps2. är det någon som vill ta över vår replokal? den är överbra och i två våningar och billig. men vi är aldrig där. hör av er. roligast om den gick till nån man känner. snart sätter jag in en annons.

Bilden ?http://svt.se/content/1/c6/28/79/68/raev380.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Har problemas med wu-tang-laten-videon.
Den är för stor och har inget program att minska den med. Ska prata min arty flickvän. Hon har nog mass program som är bra till sant. du kan ju prata med hennne om du träffar henne. Hon har filmen pa sin harddisk ocksa.
ses pa slottet. Pax för vallgraven

2007-06-13 @ 14:27:55
Postat av: calle

skicka den till mig. klas är en fena på sånt där... carljohan_lundgren@hot...

2007-06-13 @ 19:59:08
Postat av: Klas

Fena var det. Vi snackar benkoll. Men jag lärde mig via en instruktionsvideo som fanns på youtube. Annars fixar jag det på ett kick.

Postat av: Rasmus

Hej! Kanske oväntat att någon helt okänd för dig hör av sig och är superintresserad av den där replokalen. Ibland är Google helt fantastiskt. Söker man på 'Replokal Malmö' så kommer din blogg upp som resultat. Inte det första - men om man är desperat efter en replokal så lusläser man alla hittar som kommer upp. Så - replokal säger du? Är den fortfarande tillgänglig?
Mvh,
Rasmus, Malmö

2007-06-26 @ 01:05:14
Postat av: calle

den är tyvärr körd. men lycka till!!

2007-06-26 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback