gullan

igår när jag satt på bibblan och kände mig studig gick en gubbe förbi, vinglades bakom tyngden från 8 böcker. sedan såg jag honom i kassan där han gjorde väsen av sig då de inte hade en viss bok som han sökte.
  vissa stud får visst aldrig nog. men det här studet har...

Imorse var jag på palladium. gullan bornemark var där och gjorde en show. alla barn på scen var klädda som om det vore sound of music. pojkarna hade till och med en konstig skinngördell som skolväska. en låt handlade om att om man har ångest, då ska man bara sudda sudda sudda bort sin sura min. efteråt hörde jag en liten kicker med brytnig och kepsen på sned sjunga den medan han boxade en polare. en annan låt handlade om att äter man ägg, så får man skägg och tycker man det är gott, så är man en igelkott. which does´nt make sense...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback