död på stan

idag när jag var på clas ohlsson spelade dem en live-skiva med tomas ledin å när kassörskan skulle hjälpa mig att hitta en kakelskärare frågade jag vad hon tyckte om ledin. hon sa att hon hört skivan hundra gånger och menade på att han hade ett bra politiskt mellansnack mellan två låtar. jag sa att jag tyckte han lät helt arg och helt vansinnig. då sa hon att hon tyckte han lät äcklig. å så var det med den textanalysen. jag kände mig lättad över att vi hittat det jag sökte för det fanns verkligen inget mer att säga.

sedan gick jag upp på stadium. där spelade dem red hot å jag tänkte att allt var så jävla typiskt.

Kommentarer
Postat av: Jon

När jag var på Classe i tisdes spelades det Olle Adolphson klassikern "Trubbel", det var ok. Men när det sen kom andra Olle låtar så kändes det fel å malplacerat. Vad kan Classes musikpolicy vara? Har dom fått en flipp nere på Classe kanske? vem vet...

2007-06-29 @ 00:33:23
Postat av: calle

men det är ändå sånt som de flesta kakelskärarköparna gillar kan jag tänka. egentligen är det inte konstigare än ramones på JC?

2007-06-29 @ 09:01:43
Postat av: Jon

Clas Ohlsson = gubbadagis
gubbadagis + Tomas Ledin = sant
:o)

2007-06-29 @ 13:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback