det börjar bli varmt

den här helgen såg jag till att bli kvitt min sömnskuld. sedan jag vet inte när har jag återgäldat en tia där, för att nästa dag låna en tjuga här. o.s.v. så har jag levat i veckor. å fy fan vad jag sov. träffa ingen. sov. bara. förutom lite lite tennis en gång. jag satt i pyjamas å spelade in lite skit också. det börjar bli varmt blev bäst. check it out.

hörde en ny på klas som var överfet. clouds. check it out.
och så har jag lyssnat mycket på den där låten john brown. hur jfet får en låt lov att bli? detta är en tid då det nästan bara är låtar som inte märks som spelas här hemma. kanske jazz eller nått annat jag inte behöver bry mig om. men dessa två kan jag inte låta bli. fy fan.


nu åker brollan å jag till landet. shit najs.


Kommentarer
Postat av: Barry

My dog is bigger.

2007-06-20 @ 20:04:27
Postat av: calle

min är hårigare

2007-06-21 @ 12:31:47
Postat av: Barry

min mamma är hårigare

2007-06-25 @ 01:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback