ska du fotas? här är tipsen!

när jag gick igenom mina sommarbilder fann jag förutom att jag knappt bytt kläder, inte en bild utan en posé å här är ett litet urval bland mängder.
tydligen är det något jag gör utan skamm i kroppen. hursom. som gammal i gemet. från mig till er. så här gör man:

grundtips som du alltid måste tänka på e 1: "jante skit ner dig", å kör ditt värsta. 2: det där med att man är bäst när man är naturlig är ändå bara en myt.

image279
den här kräver total skamlöshet av moneybrother mått. lägg handen på hjärtat för att idka på att du känner efter, samtidigt som du gör en nästan plågad grimas.

image278
banga inte för att ta hjälp av naturen om du hittar något som ser fint ut. sätt dig då på huk and let the sun shine in.

image280
George michael heter den här. skit i att personen som fotar antagligen ville få med alla vackra fönsterluckor. kräver bakgrunden allt för mycket uppmärksamhet, så får du helt enkelt bre på.

image281
det här är en klassiker som alla bör pröva. är fasaden dessutom så här go, så ta chansen. lägg märke till hur det kan misstas att jag fumlar med ett cigg paket.

image283
banga inte för lite naket. speciellt ej då motivet är klassiskt. skit i att din kropp kanske ser helt miffo ut. bara ge sken av maxad självsäkerhet.

image284
klä upp dig. too mouch is never enough.

image285
handen på höften. ledigt - knappast. men snyggt.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Bra tips! Håller med på alla punkter. Det är bara att bre på.

2007-07-23 @ 20:59:06
Postat av: christine

ahh! underbara bilder, måste få en förstoring av den på dig och carro med parasollet

2007-07-24 @ 10:31:44
Postat av: Bärra

Lysande!!
I naturbilden ser du ut som en blandning av Moneybrother och Henke Larsson.

2007-07-24 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback