RHCP

Red hot chili peppers! Jag står inte ut med att de har så dålig credd. Jag älskar dem.
Kanske mest för att jag alltid älskat dem. Eller det känns i alla fall så, jag menar de har ju funnits ett tag.
sjukt tajt med inslag av funk, och en närmast homosexuel vänkap med en touch av kalifornien.
så grymt. med ens läste jag anthony kiedes självbiografi scar tissue då den kom ut. å  han gled runt hela sin ungdomstid på en skateboard utan t-shirt och tjuvbadade i pooler i L.A. jag värmer mig bara av tanken på det i vinter. visserligen kunde han hoppa över de delar av boken som handlade om alla tjejer han legat med och hur (grabbigt). men i övrigt ett mycket starkt porträtt av hur det är att leva med ett drogmissbruk.

Snow (hey oh)

Kommentarer
Postat av: Singan

Red Hot i all ära men låter inte nya singlarna som det tröttaste band du hört på länge? Haaaaalooo... hmmm...hmmm.hmmmm...hmmm haaaaloooo... zzzz....zzzz...

Postat av: Singan

OOpps! Hey oh sjöng dom visst.... zzzzz...zzzz..zzz

2007-01-12 @ 13:24:35
Postat av: calle

nej det är den bästa låten på länge! jag älskar när den kommer på radio då är det party i köket eller var jag nu än är. hörru singan. lyssna på slingan... den e grymm!

2007-01-12 @ 13:31:42
Postat av: Mangobruden

Jag gillar din blog!
Skarpt.

2007-01-12 @ 15:02:32
URL: http://mangobruden.blogspot.com/
Postat av: calle

tack!

och jo förresten vilken bro i malmö skulle vara bäst att vara under och RHCP-festivalen under the bridge i sommar? kom med förslag så styr jag upp när det börjar våras.

2007-01-12 @ 18:15:27
Postat av: emily

jag älskar också dem, stadium arcadium blev signaturmelodin för min roadtrip i kalifornien i våras och anthony sjunger heeeeey oohh när man glider runt på playan i san diego, genom LA och längs med big sur. det är fint.

johan-under-brons bro ska de visst ta bort, vart ska han ta vägen?

2007-01-13 @ 14:23:24
URL: http://http://www.myspace.com/14615597
Postat av: calle

å fy fasen vad härligt att glida runt i kalifornien så där. det är min dröm.

2007-01-15 @ 10:11:06
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback