a levin on the loose

buhu. vit päls gitarren är borta. jag har inte fattat det än. kommer på mig själv ibland gå omkring här i lägenheten och tänker var kan jag ha lagt den och så ba "just det". igår var jag i repan igen i nån slags vanföreställning om att jag glömt leta på vissa ställen. och först när nått är borta vet man vad man haft, inte sant.
så igår när fingrarna kliade spelade jag piano och det är aldrig lika kul för jag har inte riktigt förstått mig på det instrumentet. jag spelar nästan bara på de vita och tänker: "fan undrar hur jag får in en svart i det här".

Hursomhelst. här är till dig som tog den.
känner du att du ångrar dig så lämna in den på rundgång (skivaffären på kristianstadgat möllan). jag vill absolut inte ha snack. jag vill bara ha tillbaka den. du får inte mycket pengar för den ändå. däremot satt det en mikrofon i som är värd kanske 700 spänn. å den får du gärna behålla. men för mig har den gitarren inget pris.


Kommentarer
Postat av: calle

ok. läste just på husarm och inser att loppet är kört. dags att sluta gnälla med andra ord och gå vidare. tjabba.

2007-01-03 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback