stockholm

jag är van vid att det typ finns en rolig grej i veckan att göra. så jag blev helt spattig av att försöka hinna med alla utställningar och alla jag kunde träffa etcetra, att jag inte kunde sansa mig och komma iväg på nått. och när jag gck ut på kvällen blev jag så övertänd mest bara över att inte vara i malmö att jag inte kunde sitta stilla nånstans och gick från krog till krog och sällskap till sällskap innan jag hamnade i en taxi som tog mig till en replokal utanför stan. där det satt en massa folk och kollade på 3 män i skägg som spelade rock. så jag svepte ännu ett glas och gick ut på gatan igen för att leta upp första bästa taxi som kunde ta mig in till stan igen. sedan sprang jag runt lite till på söder igen innan jag hamnade i gamla stan där jag så småningom kunde ta mig till sans och fundera på hur man nu gjorde med tunnelbanan för att komma hem och allt det där.

24580-201
jag kan inte minnas sist jag sov så gott som på dramaten

24580-202
kallt som f. men fint som snus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback