nu på lördag med mera

På lördag klockan 16.00 spelar vit päls på tangopalatset.
Det blir en heldag för att stödja möllevångsfestivalen. livemusik, designmarknad, konst, poesi, performance medmera. 13.00 till kl 02.00 med klubb från kl. 21 på två dansgolv. Arrangemanget är gratis för barn under 15 år fram till kl. 20.00. Veganbuffé serveras mellan kl 15-20.
Entré 80 kr (50 kr med stödknapp)

Men vit päls kommer avvika vid åtta snåret för att hedra våra vänner tor löfgren och martin johansson som hyrt teater terriers lokaler nere vid panora med anledning av födelsedag. laban ska spela skivor. så räkna med go oms oms oms oms oms... laban är bäst!! men det blir bråda dagar för mig att försöka få in en och annan funkig favorit i hans samling. helst nått afrikanskt med mycket sax, eventuellt en prince,  eller sly, eller michael jackson. tja. det var så länge sedan jag fick bestämma själv så jag vet inte vad det skulle bli. vad skulle hända om det visar sig att alla låtarna var med i förra säsongen av idol?

well well här är lite bilder från när tor besökte mig i skillinge i sommras.
24580-200
24580-199
det var äkta go logdans. i bakgrunden kan man se en kille som somnat på bordet, två som dansar styrdans och ett band bestående av två tjocka farbröder med skjorts och moderna sandaler och en hel uppsättning med midi-rack. på bilden syns också erik, olof och nina. sekunderna innan de lämnade bordet för greaselightning.

oh, nu ska jag även passa på att lobba för callebodafestivalen som äger rum i sommar i skillinge. datum ännu ej satt men det blir i slutet av sommaren. alla får plats och det kommer vara många bra band. men bara ett är bokat hittills. och det är
positiv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag minns det som en av sommarens somrigaste nätter. Räkna in mig o Nina på festivalen i sommar.

2007-02-14 @ 17:13:39
Postat av: Klas

oo. Calleboda låter nice.
Boka mig! Och bakers, har lyssnat på övermycket BAD grejer på sistone.

Postat av: calle

hm. ska fundera på saken. jag är garanterat ett av världens största klas och bakers fan. men när vi körde canarieklubbarna så hade vi på nått sätt nästan alltid samma band. bättre band kunde man emellertid inte haft. men jag har ändå vision om att försöka göra nånting nytt med det här... fast sedan är ju bakers oc h klas typ det bästa jag vet, så jag kommer säkert inte kunna låta bli att tjata på er att var med ändå. men jag måste få fundera lite.

ses ikväll.

2007-02-15 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback