min helg och min granne

min mage låter som en perkulator idag efter en trevlig bönmiddag hos hannes i går. vilket var en räddning för innan dess hade jag legat hemma och funderat över om inte jag hade världens tråkigaste liv. bakfull som en örn och mitt missmod var kemiskt hävdade C.

ABFs bakdörr, det är utsikten från mitt fönster. och varje dag mellan 8 och 16 turas olika äldre medelålderskvinnor om med att stå utanför den där dörren och tjuvröka. och de röker alla på samma sätt. med ena armen på den andra armens axel och så håller dem cigaretten i det bakvända peaceteckengreppet och suger allt vad de kan. när jag först flyttade in här tänkte jag att det var förarlgigt att de som hade lektion en trappa upp kunde se mig naken varje morgon, men numera ser jag det som en självklarhet. att kanske några rent av blir besvikna om de inte får uppleva samma morgonritual. i övrigt undrar jag ofta över vad det är för märkligt folk i den byggnaden. en gång såg jag en lektion där alla gick runt i en ring bärandes på varsin säck på ryggen.

Kommentarer
Postat av: akkordeon

heeeejjjjj
när ska ni spelar nästa gången? alla vill se vitpäls. så länge ni inte spelar är det önskad att du ladda upp sånger från din gaderob då. tack

2007-02-12 @ 13:29:00
Postat av: calle

thanks dude!
på fredag spelar vit päls emellertid på tangopalatset. det kostar 80 kr, vilket är helt bananas (d.v.s. dyrt) om någon frågar mig.

och mer musik kommer upp så fort jag får tid och lust att göra något klart.

2007-02-12 @ 14:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback