min frilla.

nog kan jag sakna att tvätta håret. jag kan sakna att göra en shampo-mohikan. men det är inte värt det, för jag ser ut som adde malmberg if i do.

är det någon som vet en bra frisör? jag ser ändå lätt förjävlig ut.
gärna en som inte snippsar och snappsar allt för mycket med saxen runt öronen.
gärna en där man får stoppa in huvudet i en sån där hjälm och läsa en tidning efteråt.



alternativt


alternativt


alternativt



alternativt


ps. lägger man en nyrostad macka på mitt köksbord så löser brödsvetten som blir mellan mackan och bordet upp lite av lackeringen och oavsett vad man har för pålägg så smakar det lite grand göteborgs rapé. äckligt. men heller inte det sämsta. ds.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag klippte mig i torsdags. Frisören gjorde en edge i nacken som kommer bli skitful när den växer ut. När jag gick därifrån sa jag att det blev bra o betalade 260 pix. Det är väl så man gör.

2007-02-04 @ 10:00:13
Postat av: Klas

Jag vet en skitbra. Elina. Hon har salong på ronnebygatan 9 eller däromkring. Mad skillz.

Postat av: siri

nej. man går till mig. det är gratis och jag kan sjunga lite samtidigt. plus att jag har ett frisörförkläde och fantastiska moves.

2007-02-04 @ 23:53:54
Postat av: Laban

Alexandra är ju världens snällaste. Jag, Jakob, Atli, Mia, Karin, Therese, Barry, Ricke osv kan väl inte ha fel?

2007-02-05 @ 08:49:43
URL: http://husarm.blogspot.com
Postat av: calle

hm. allt låter bra. mwn jag måste ändå fundera lite till. jag har klippt mig själv i säkert tolv år och har arbetat fram vad man skulle kunna kalla en fobi.

2007-02-05 @ 14:04:02
Postat av: Andres

Jag vet iallafall var du kan hitta en frisör, på www.frisorguiden.se.

2007-02-05 @ 16:00:32
Postat av: Magnus

Jag förstår vad du menar med fobi. Det ligger i frissörbesökets natur att man ska bli missnöjd. Man går ut på gatan och det känns som om alla har sett att man precis har klippt sig, och så rufsar man till det lite och hoppas ingen märker nått.

2007-02-05 @ 22:02:11
Postat av: calle

ändå indie att ha fobi mot frisören

2007-02-06 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback