it´s klas

förr gick jag jämnt på konsert. men idag tycker jag inte det är lika kul att stå så där tätt. för där är alltid nån idiot som släpper en fjärt, bara för att han eller hon vet att det är omöjligt för någon att peka ut vem det var i alla fall.
Men på torsdag (15e) spelar
klas med band på bodoni och då går jag gärna dit och trängs. för övrigt tycker jag att alla borde gå dit och ge honom vad han förtjänar. jag kommer i alla fall vara han den pinsamme längst fram som hävdar att headbanging är på väg tillbaks.

24580-198
så här kanske det kan se ut när han jobbar på en ny grym låt.

Kommentarer
Postat av: Laban

Jag kommer!

Postat av: Klas

Jag med. Fast jag lovar att inte ha den minen.

2007-02-10 @ 11:35:47
URL: http://www.myspace.com/klas1
Postat av: Bärig

Om det blir headbanging så är jag också med!

2007-02-10 @ 18:39:10
Postat av: calle

bra. då står vi två längst fram och hoppar som två massaier. och hoppas inte att klas har stagevakter för jag har en evil överaskning. hehe.

2007-02-11 @ 09:44:19
Postat av: Klas

inte kasta bacon va? den är gammal

2007-02-12 @ 23:46:30
URL: http://www.myspace.com/klas1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback