ett alternativt äventyr.

igår var fan den rövigaste dagen på hela året. jag blev så magsjuk att jag inte stod ut med att vara i min kropp och kl 22. tog jag en taxi till akuten. där fick jag piller och sedan åkte jag hem och sov, bara för att vakna igen och kräkas hela natten och hela morgonen. nu har jag precis masat mig upp. fortf shakey. känns som jag varit i krig, eller på en båt i storm, där jag ömsom hängt i masten och doppat tårna i vattnet. men föga fett är sanningen om mitt inferno och mitt hav av lakan och masten ett täcke som jag annakondalikt klamrat mig fast vid och för att emellanåt kasta överbord. och att det nu har börjat gunga igen och att jag tyvärr måste back into the warzone. ajöss. ack. blått för era ögons skull ska jag inte släppa taget. ajöss.

vem bryr sig om klaxons, malmö-brommapojkarna för att inte tala om kroksjöfestivalen, när man har ett krig för rättvisan och en spya i varje hamn.

oh custer på kroksjö, så här lär det se ut, typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kalle!
vad synd med krig, krig är hemskt. Innan kräktes alma mest hela tiden, men hon skrattade och brydde sig inte, hon tycker du ska testa det!
så länge tycker vi väldans synd om dej å hejjar på dej.
/kram

Postat av: calle

tack. nu är jag ok igen. tyvärr är det bara småbarn som har förmågan att kräkas som om det vore en hickning vad jag vet.

2007-08-19 @ 11:15:51
Postat av: Jon

Den nya låten var jättebra... tyckte jag. det kanske kan vara en tröst. iallafall.

2007-08-19 @ 11:36:17
Postat av: calle

nämen vad roligt.

2007-08-19 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback