3* inkonst

nästa vecka är det så mycket man måste se på inkan att det är lika bra att bosätta sig därinne. jag sover under flippret. glöm inte hälsa.

det här har han gjort bra Palle Tenfalk!:
1. Tisdag - band in box + frida selander & forest and crispian. Oh thoose sweet kanelbulle eyes.



2. Onsdag - Vit päls med Darren Hayman. Helt sjukt med Darren. Han låg etta på min idol-lista i säkert tio år. Kanske ligger han kvar i toppen än. det var länge sedan jag kollade eller uppdaterade mig. men klicka länken oven och lyssna på "bad policewoman", splajans ny och vilken rökare!
PS. Vit päls har en ny låt på sin myspace från och med i dag. Ooops där låg havet, heter den.



3. Fredag - Lovekevins. alltså det finns en del helt sjukt bra låtar på deras nya skiva. verkligen.
å barry rular på alla instument. alltid. i mina ögon är han nog den bästa musikern i stan. jag flippar inte.

(och så till er artlovers, LK-bilden ovan förstår jag mig inte på. huga.)

Kommentarer
Postat av: Palle Tenfalk

"sluta retas"

2007-04-23 @ 09:55:48
Postat av: Barry

Du flippar visst.

2007-04-24 @ 15:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback