the mexicos

med anledning av att få se the mexicos på lördag, har jag mexicospeppat hela dan. bland annat smugit ifrån lektionen två gånger för att kolla på den här bilden . den är ju så rolig.


24580-120

/calle

ps. en annan sak som alltid fått mig på gott humör på senaste tiden är den där videon med
basement jaxx - take me back to your house. så himla fin och bra. och kosackdans är bara så toppen!! låten är också grym. 
"jag tycker den låter lite rednex", sa laban skarpt. vilket jag kände var lite okänsligt av honom eftersom jag just höll på att säga att jag även är lite förtjust i hon som sjunger. Ds.


Kommentarer
Postat av: rickemune

det nya nu är the dudes bloggen, ska vi ha en blogg-beef?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback