vit päls + p3 frank =sant!!!



På tisdag (28e nov) åker vit päls till göteborg för att hälsa på
navid modiri och p3 frank. så glöm för all del inte att lyssna då, mellan klockan 18 till 20 på 98.00 megahertz.

men igår i repan var vi inte ens i närheten av att kunna enas om vilka två låtar vi ska spela. så hjälp oss därför gärna med att rösta fram vilken låt som just du vill höra.

efter radiogiget blir det en liten hemlig efterfest på hemligt ställe i götet där vit päls kommer bjuda på lite fin underhållning och kanske en bärs. skulle någon vara sugen på detta så hör av er till mig, så fixar jag...
i minibussen till göteborg kommer också att finnas två extra platser och skulle någon dessutom vara sugen på att hänga med och spela i radio, samt agera chaufför på hemvägen så är det mer än välkommet. det kan till och med tänkas att en viss ersättning i guld kan komma att diskuteras för en sådan tjänst.


Kommentarer
Postat av: Martin

Kör hitsen! Same time but next year, Loving you was crazy shit, Mina Moves, Turning torsos siluett, Paul Simon, Så mycket jag kan, Malibu, I like To Dance, Havsbävning, Miss that kiss!

2006-11-21 @ 22:07:18
Postat av: calle

jävlar vilken bild husarm har producerat fram inför frankgrejen. betydligt snyggare än mitt inlägg. men tja. sen är det ju då andra sidan husarmproduction som ligger bakom...

http://husarm.blogspot.com

2006-11-22 @ 11:01:24
Postat av: Laban

Same time but next year!!! Grymt förslag. Jag röstar på same time och den nya.

2006-11-22 @ 12:20:53
Postat av: Sinnesgrön

Mitt blogghat är tydligen mindre än min kärlek till Vit Päls, på nån slags skala...

Loving you was crazy shit _MÅSTE_ ni spela. Jag tänker klistra mig vid radion hur som helst.

2006-11-22 @ 19:01:02
Postat av: Magnus

Om bilden ovan vore en låt, hade jag tyckt ni skulle spela den, för den är crazy shit. Jag tycker ni ska köra mina moves och någon annan go låt. Det spelar u ingen roll. Det blir ju great ändå.

2006-11-22 @ 19:17:05
Postat av: rickemune

det finns bara ett måste, paul simon. och det är ett TVÅNG.

2006-11-22 @ 20:58:01
Postat av: Anja

Same time but next year så klart! Har ett svagt minne av att jag försökte önska den i Dals-Långed (eller var det Dalby-Långed?) utan framgång. Så nu är det dags, det var länge sen man hörde den live dessutom. Mina moves är också fin.

2006-11-23 @ 13:31:29
Postat av: calle

thank you voters. vi ska inte göra er besvikna. det är visserligen inte klart exakt vad vi ska spela. men sam time blir det tyvär inte måste jag säga.

vi letar fortfarande med ljus och lykta efter en chauför däremot. så är nån sugen så tveka inte med att höra av dig.

2006-11-24 @ 13:06:04
Postat av: christine

hade jag bott i sverige och haft körkort hade det varit en ära för mig att få köra er.
tack vare fantastiska internet så kan jag också lyssna nästa vecka. brukar spela er när mina nya bekanta frågar om swedish music.

2006-11-24 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback