vit päls hos frank i p3


är det nån i vit päls som har nån skön idolbild på oss tillsammans med navid modiri eller ljudtecknikern bertil som sa att vi måste tänka oss att mikrofonen har två öron? i så fall hade det varit nått för canariebloggen tycker jag.

jag har ett par bilder från dagen då vi åkte till frank, inte minst på det där rummet med kaniner och sågspån som jag tog i källaren på hyrbilscenter (weird). men tyvärr har jag dem inte här, men lägger upp dem nån gång då jag känner att jag behöver hotta upp vardagen med alla goda minnen från denna underbara dag...


Kommentarer
Postat av: Bärig

For some reason when I look at that picture I imagine us all as hostages, except for Hannes who's holding a gun with a bullet belt over his shoulder and Calle who's reading out a list of his demands. I dunno, maybe it's just me.

2006-12-01 @ 10:33:09
Postat av: siri

bärig, jag tror att det är du.
förresten, jag lägger upp alla frankbilder på samovar.bilddagboken.se med och utan navid.

2006-12-01 @ 16:44:14
Postat av: calle

ja det var ett gäng redigt snygga bilder du tatt siri. undrar hur det gick för han snubben som hängde med i bilen till malmö?

2006-12-01 @ 18:53:55
Postat av: Magnus

Fantastisk låt. Harbour rats. Vilken spelade ni mer?

2006-12-01 @ 20:13:10
Postat av: calle

just det. vi skulle spela lovin you was crasy shit, men ändrade oss i sista stund till mina moves och så hann vi med lite av paul simon också på slutet.

2006-12-01 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback