the miracle of life

igår eftermiddags just som jag höll på att ta en tupplur stod plötsligt tre av mina käraste göteborgsvänner för dörren. det var en riktigt glad överraskning och det hela slutade med att vi laga mat och drack vin. josef dök upp lagom till svissen. sedan drack vi mer vin och utmanade varandra på 123spela.se. ett ställe på internet som har alla gamla spel, plus ännu fler. roligast - ett spel där man ska lägga bomber och spränga lådor. (som jag tyvär inte kommer ihåg vad det heter)

Kåre ringde med en cigarr i mungipan. och skröt om att han just blivit farsa. "han är ascool", sa han. och det var ett riktigt fint besked. så nu avslutar jag veckan med att säga grattis kåre och fanny och lägger in den här länken. veckans mest inkollade youtube-klipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback