magic numbers



magic numbers är tillbaka med en ny platta. jag har inte hört den, men minns att den förra var rätt bra, kanske lite trist, men ändå på det hela taget rätt bra!
   men det är inte magic numbers musik jag vill ägna detta inlägg om. det är deras gulliga knubbiga fejs. de är verkligen helsöta. alla har så långt fint hårdrockshår och skägg. och jag tror hårdrockshår kan vara på frammarsch redan 2007.
    men vad har magic numbers egentligen för relation till varandra? är de syskon? nån som vet?

/Calle


Kommentarer
Postat av: ellinår

hej calle.
jag har för mig att de är två syskonpar. men lita inte på mig, jag kanske hittar på saker. som vanligt.
men visste du att isbjörnar är vänsterhänta? alla isbjörnar. det är sant.

2006-11-01 @ 19:33:12
Postat av: calle

wow. det är helt sjukt. fast tja. vänster är lika bra som höger egentligen.

2006-11-01 @ 21:46:10
Postat av: Klas

Det är rolig nischad reklam på din sida. Nu är det reklam för Lars Winnerbäck-kläder och ny cd av Tommy Nilsson.

2006-11-01 @ 22:16:46
Postat av: Laban

Vit Päls går hett nu i srs mobiltelefonradio. Det är vi och Freda, haha. kolla länken mobil.sr.se/playlist.aspx?st=2006-01-28%2020:31:44.0&action=2&sort=0&unitid=164 - 5k -

2006-11-02 @ 10:02:56
Postat av: Laban

Dessutom är det massor av japaner som lyssnar sjukt mycket på loving you was crazy shit om man kollar på last.fm. haha! Dålig dag på jobbet så det blir lite googling!

2006-11-02 @ 10:08:36
Postat av: calle

jag vet klas. antar att jag kunnat vara mer bjussig med mig själv på den här bloggen. men sådant skvaller om mig finns på hemlig ort nånstans här på internet istället...
jag använder bloggen mest för att dela med mig av saker som jag gillar, typ. själv tycker jag att jag är rätt onischad och bloggar om vad som helst som faller mig in egentligen. och att där inte finns någn direkt linje. man ångrar bara det man inte bloggar är mitt motto. men tja. kanske är det på gränsen tillreklamigt. kanske är det också därför som jag igår hittade min blogg som en länk under klubbish på dyngan.se... men what a fuck. det finns ett kärleksband mellan mig och den här bloggen och det är fanta mig huvudsaken. men att jag ibland i frågasätter vad jag håller på med (som nu) måste egentligen vara en del av hela grejen med att ha en blogg.

och laban. jag hittar inte nånting egentligen på den länken som du la in.

2006-11-02 @ 12:49:00
Postat av: klas

jä dude keep blogging.
Funderar själv på att borja men det verkar lite som heroin. Sen sitter man kanske och får inget gjort.

2006-11-02 @ 22:39:51
Postat av: calle

nej då. man får bara mer gjort. bra att hålla sitt skrivande i gång på olika sätt. detblir lättare sen när man t.ex. ska skriva texter. jag tycker alla ska ha en!

2006-11-03 @ 09:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback