houses rapport

Jag peppade mig själv rejält inför houses spelningen igår. det var så pass att jag till och med var nervös timmarna innnan det var dags. ändå var konserten över förväntan. skitcoola låtar. riktigt trevliga trummor och klarinett. jens trumpet var så bestämd och självklar att det bara kan ha varit en liten general som stått bakom och donderat.
jag fick inte ner smajlet. inte ens med efterfest. och idag har jag varit i dålig kondition. vid ett tillfälle skulle jag gena över ett staket, men jag gjorde det så försiktigt, och mesigt att jag var tvungen att se mig om så att ingen iaktog mig, men då trillade jag och klämde kulorna rätt illa.

nu sitter jag hemma och lyssnar på felt - me and the monkey on the moon, varvat med Robert wyatt - cuckooland. två överbra tips!!

Kommentarer
Postat av: carro

calle, jag har mejlat dig. fattar ej inlagget, spelade du konsert?

love/ den jobbiga flickvannen

2006-11-18 @ 17:28:49
Postat av: christine

calle, jag har inte mejlat dig, vill inte vara jobbig.
vi har det så jävla gitt här. (new york)

2006-11-18 @ 17:33:59
Postat av: calle

sluta skryt. jag blir avundsjuk.
ändå lide kul att tänka sig er två i new york tillsammans. vilken fest... kom gärna hit och bo här båda två efteråt.

2006-11-18 @ 20:15:06
Postat av: calle

till lilla äpplet och lilla äpplet i stora äpplet. fy fasen vad jag saknar er. kom hem snart och ta väl hand om er.

2006-11-19 @ 01:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback