micke och krista

24580-64

I Lördes var det bröllop. Micke har som ni kanske vet haft en fot i nästan varje band här på canariereords och kristas reaggaeälskande finske bror turades om med laban att spela skivor på festen. nu ska jag passa på att ta det här utrymmet i anspråk för att än en gång tacka, säga grattis och önska lycka till! vilken sjuhelvetes skiva. det är knappt att jag återhämtat mig än... och ni är så jävla fina och goa ihop att det känns så jävla najs när jag tänker på t. o yeah!

/Calle

Kommentarer
Postat av: Erik

Kalle, kan du maila mig lite foton från bröllopet? Det skulle vara sjukt gjutet!

/e

Postat av: Laban

Faan vad kul det var. The bröllop of the century. Go Go Bordello, jag säger bara finnar de är så gjutna. Go Lordi Go Lordi!!!

2006-05-24 @ 23:15:39
Postat av: Anonym

Ååh... det är vi som ska tacka för att ni var där allihop och gjorde festen till den bästa kvällen nånsin!!! /krista

2006-05-27 @ 20:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback