KLUBB HEAVENLY LÖR 13/5

På lördag 13/5 är det premiärkväll för "klubb heavenly" på amore, Beijerskajen 18. Nu drar det asså igång på allvar!! med en superkväll!!

DJs stora salen:
kopia, samt Martin och Atli från (discobelle),
DJs det andra golvet: Calle, Laban, Roke,

Inträde: 60 kr.
Öppet till -03. Gratis inträde innan kl 22.

 


Följande citat och bild har jag hittat på lamour a trois sida.




"I lördags trädde sig i alla fall de fina ögonblicken som pärlor på halsbandet hos en Montmartremånglare. Kopias spelning var den självklara höjdpunkten, det var så bra att jag knappt visste vad jag skulle ta mig till. "



/Calle

Kommentarer
Postat av: Djävulens advokat

Vadå klubb ? Heter det inte bara Heavenly ?

2006-05-12 @ 15:31:59
Postat av: Laban

Jo

2006-05-15 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback