"va? swedecamp hamburg"

Du missar väll inte torstensongalan på lördag? Förra året fanns inte en död minut. Jättemånga bra och korta uppträdanden i en alternativ galakvällsaktig miljö. För mer information kolla in:
www.teatertorstenson.com

Världen är full av fantastiska mystiska platser som det vore helt underbart att få se. Det finns till och med varma vackra ställen, vilket kan vara svårt att tro i Malmö i år då vintern aldrig verkar ta slut, och jag har inte sett himlen på flera dar. Men  vissa jag känner pratar just nu ivrigt om att köpa svindyra biljetter för att få åka till swedecamp utanför Hamburg i sommar för att kolla på fotboll. Visserligen gillar jag fotboll, men detta är ett mysterium. Asså hamburg... swedecamp... sjukt!!

24580-31

Jag gick förbi djuraffären på sankt knuts idag som har den här intressanta loggan, som skänker vissa intressanta perspektiv...

Söker du förövrigt en luftig, billig replokal i närheten av möllan, så hör av dig till mig pronto!
[email protected]

/Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback