Snygga omslag #2

Jag ska fortsätta min svit som handlar om snygga skivomslag. Men jag ska inte sväva ut så som sist. Jag ska hålla mig till ämnet.

                                                                   

Förra bildens styrka är att den är tidlös. I "Tom Verlain - days on the mountain" ligger styrkan i att man måste ställa en fråga till bilden och det älskar jag. Och frågan är vad fan håller han på med? Det ser så dumt ut när han har ansiktet mot väggen så där. Och så gillar jag att hans rosa röda brallor är formade som en pussmun. 

                                                 

Bed time story. Så clean. Så fin. Lite tråkigt val kanske. Men jag har alltid gillat den. Intimt och sensuellt.


                                                  

"Derrhoof - milkman" Den här bara älskar jag. Den är så kul. Och snygg.

/Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback